Alle collecties
Aan de slag met Smovin
Bank verbindingen
Hoe een betaling terug vinden die genegeerd is geweest ?
Hoe een betaling terug vinden die genegeerd is geweest ?

Hebt u een betaling genegeerd die eigenlijk naar een contract toe gewezen moest worden, dit is hoe u dit kunt oplossen.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

U heeft een betaling overgeslagen en wilt deze aan een contract toewijzen. Hier leest u hoe u dit op de juiste manier doet:

Ga naar uw "Accountinstellingen".

Selecteer dan " Mijn bankrekeningen".

Identificeer de rekening waarop de betalingen terecht komen.

Om u te helpen dit te vinden, kunt u altijd de periode aanduiden waarin de betalingen zijn ontvangen en het rekeningnummer van de opdrachtgever.

Zodra de betaling is geïdentificeerd, klikt u op de drie stippen "..." naast de vermelding "Genegeerd" en gaat u verder met het toewijzen van de betaling aan het juiste contract.

Was dit een antwoord op uw vraag?