Alle collecties
Communicatie
Communicatie met huurders
Hoe geeft u uw verzendingsvoorkeuren aan ?
Hoe geeft u uw verzendingsvoorkeuren aan ?

Geef voor elk type communicatie aan welke verzendmethode en ontvangers de voorkeur hebben.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wat is het nut van het instellen van uw verzendvoorkeuren ?

Het instellen van uw verzendvoorkeuren is relevant wanneer :

  • Voor automatische verzending van mededelingen (indexering, betalingsachterstanden en huurontvangsten). Hiermee kunt u de verzendwijze en de ontvanger(s) aangeven.

  • Bij gegroepeerde mailings zal rekening worden gehouden met uw verzendvoorkeuren.

Standaard worden alle mededelingen per e-mail verzonden naar alle huurders van het contract (die in Smovin zijn ingegeven).

Hoe te werk gaan

Selecteer in uw accountinstellingen 'Communicatie' aan de linkerkant van uw scherm.

U heeft zicht op alle communicaties tussen verhuurder en huurder. Voor elk van hen kunt u een voorbeeld zien van de klassieke inhoud en kunt u :

  • Een geprefereerde verzendingsmethode: SMS, e-mail, brief of aangetekende brief

  • En de ontvanger(s): hoofdhuurder, alle huurders, borgsteller. *Indien de hoofdhuurder een bedrijf is, zal de mededeling worden gericht aan de hoofdvertegenwoordiger.

Als u voor e-mail heeft gekozen als de verzendmethode van uw voorkeur, kunt u een contactpersoon toevoegen in Cc of Bcc.

⚠️ Wees ervan bewust dat deze persoon zal worden gekopieerd in alle automatisch verzonden e-mails en alle bulkcommunicatie, indien van toepassing.

U kan daarna, indien nodig, deze regels aanpassen op het niveau van het individuele contract door te klikken op Uitzondering toevoegen. Dit is alleen nuttig als u de algemene regels niet wilt toepassen op dat contract. Selecteer vervolgens het contract en configureer :

  • De verzendingsmethode.

  • De afzender (Standaard is de eigenaar of de vertegenwoordiger van het bedrijf).

  • De ontvanger(s).

Was dit een antwoord op uw vraag?