Alle collecties
Veel gestelde vragen
Hoe voeg ik een document toe?
Hoe voeg ik een document toe?

Wilt u een document, certificaat, attest of bewijsstukken toevoegen? Hier leest u hoe u het moet doen.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Met Smovin kan u al uw documenten veilig opslaan en ze makkelijk terugvinden in de applicatie. 

U kan bij elk van de drie categorieën documenten toevoegen : 

  • Bij uw gebouwen of panden.

  • Bij uw huurcontracten.

  • Bij de personen in uw adresboek.

Om documenten toe te voegen aan uw panden of contracten, gaat u naar uw "portefeuille".

Afhankelijk van het soort document, kan u het toevoegen bij de gewenste categorie. U dient enkel het tabblad met de gewenste categorie weer te geven.

Daarna klikt u op het pand of contract waaraan u het document wil toevoegen.  Klik vervolgens op "document toevoegen".

Er opent een tweede venster waar u het document toevoegt. U kan hier het bestand uploaden en de categorie selecteren. Indien het bestand niet overeenkomt met één van de voorgestelde categorieën, selecteer dan "andere". U kan het document ook een naam geven. 

Klik op "Toevoegen" om af te sluiten. 

Om een document toe te voegen aan een persoon gaat u naar uw adresboek en u klikt op de persoon waarbij u een document wil uploaden. Dit kan een huurder zijn, maar ook een borgsteller of een eigenaar. 

Vervolgens klikt u op "document opslaan".

Er opent een tweede venster waar u het document toevoegt. U kan hier het bestand uploaden en de categorie selecteren. Indien het bestand niet overeenkomt met één van de voorgestelde categorieën, selecteer dan "andere". U kan het document ook een naam geven. 

Klik op "document toevoegen" om af te sluiten. 

Was dit een antwoord op uw vraag?