Wanneer u een transactie wil verwijderen in uw Smovin account gaat u naar de pagina "Beheer" via het menu bovenaan de pagina.

Hier vindt u een overzicht van uw transacties. De ontvangen betalingen worden weergegeven in het groen, de te betalen bedragen in het blauw. 

Een transactie die manueel werd toegevoegd of een verschuldigd bedrag kan eenvoudig worden verwijderd door op "verwijderen" te klikken.
Wanneer het gaat om een automatisch toegevoegde transactie via de koppeling met uw bankrekening, is het niet mogelijk om deze rechtstreeks te verwijderen. (zie middelste transactie of de afbeelding hieronder)
U dient deze opnieuw toe te wijzen. 

Klik op "opnieuw toewijzen". Er opent een Pop up scherm waar u verschillende mogelijkheden heeft. 

Klikt u op het pijltje dan kan u een ander contract selecteren waaraan de betaling moet worden toegewezen. 

Met de knop "contract toevoegen aan de betaling" kan u het bedrag splitsen over 1 of meerdere contracten. 

Met "Deze betaling behoort niet toe aan een contract" duidt u aan dat de betaling niets te maken heeft met uw huurgelden en genegeerd mag worden. 

Opgelet: Eenmaal u een transactie verwijderd kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt. Verzeker u er dus van dat u de transactie wil verwijderen.

!!!!! Wij raden u ten zeerste af een transactie te verwijderen !!!!!

Heb je het antwoord gevonden?